Tuesday, December 2, 2008

vintagestore.se



Tjohooooo! Det finns en kosmisk rättvisa trots allt. När jag precis var på väg att känna mig lite trött på mörker och Göteborgsregn får jag ett fantastiskt samtal. Nathalie på Vintagestore vill att jag ska vara med på Lincoln Bazaar den 12 december. 

Klart jag vill vara med!

Vintagestore ordnar bazar ute på Lyckholmsfabriker. Det är verkligen en grymt cool miljö. Vi var där och fotograferade en gång med Nudie Jeans. Å så var det där dom spelade in Birros serie "Upp till kamp" om det gamla Göteborg. 

Jag återkommer med detaljer men redan nu kan man få jätte mycket information på deras hemsida. Lova att ni kommer förbi och kollar! Jag ska göra färgsprakande specialhalsband till bazaren. Känns inte som man kan komma med några mesiga, pastelliga grejor dit. Men betongtårtor och mina stora text-tavlor kommer ju att bli precis hur bra som helst. Jiiipiiieeeee!

No comments: