Saturday, December 13, 2008

Nya vänner




Åååå vad jag är glad att jag var med på Vintagestores "Lincoln Bazaar" igår! Det blev en väldigt lyckad kväll med många roliga möten. Känns som att jag har fått nya vänner. 

Ett stort tack till Johnny och Nathalie på Vintagestore. Jag älskar att det finns eldsjälar som ni! Så fantastiskt engagerade, glada, proffsiga och med suverän fingertoppskänsla. Ni lyckades skapa en bra blandning av utställare, snygga vintagekläder och fantastisk mat. Jag sitter i ateljén och funderar på om jag borde åka ut till er och snylta till mig en doggybag med rester från gårdagens buffé. Eller åtminstone be om recept på ... allt!

Kvällens lyxbonus var att få hänga med Elisabeth och Tullis från Jumperfabriken som hade "montern" bredvid min. Vi har gemensamma vänner och har arbetat i samma bransch och till och med på samma företag, fast inte samtidigt. Man kan säga att vi har känt till varandra men inte känt varandra innan. Efter igår har jag en väldigt bestämd känsla av att vi kommer att umgås mer, göra roliga saker ihop. Kul projekt, kul kompisar! 

1 comment:

tavelhus said...

Såg en av dina tavlor hos våra vänner igår!
Vilken rolig blogg du har!
Vilken energi och glädje du verkar ha!
Härligt!