Wednesday, December 10, 2008

Fastar




Mitt i allt producerande och runtflaxande måste jag ägna dagen åt att fasta. Det är en av förberedelserna inför morgondagens undersökning på Sahlgrenska sjukhuset. Först tänkte jag att det kanske var rätt praktiskt. När jag nu har så mycket att göra slipper jag tänka på att komma på något att äta till lunch ... och middag. Inte ens frukost behövde jag bekymra mig över. 

Inser nu att man blir lite sjösjuk av att jobba hårt med magen full av inget annat än medicin och grönt te. Emma ditt goda, milda, friska present te är faktiskt det som håller mig igång just nu. Tack igen! Nu ska jag göra snygga halsband! Har fått ett helt paket med roliga pärlor och berlocker från Toronto. 

1 comment:

Anonymous said...

Åh vad bra att det gör nytta! Hoppas ni hade en mysig helg i Stockholm ;-) Kram på dej