Friday, December 12, 2008

Tacksam


Dagens ord är tacksamhet! Nu låter jag kanske lite fånig, andlig och pretto. Men idag är jag bara så himla tacksam och glad. Jag har inte ont, jag mår inte illa och bäst av allt - jag får äta!

Ska jag vara helt ärlig så är jag kanske lite mörbultad. Känns som att en minikrokodil har tagit små nafs av min insida. Trettio små bett. Men det är ok. För jag får äta. Lussebulle, pepparkaka, knäckemacka med ost, lunch. Tjohoo!

Springer runt i ateljén och lindar in tavlor, halsband och tårtor i bubbelplast. Allt som ska med till Lyckholms fabriker och Vintagestores "Lincoln Bazaar" i eftermiddag. Imorgon lördag har jag öppet i ateljén igen, 11-15 är ni välkomna!

1 comment:

Anonymous said...

Jag var på väg till Lincoln Bazaar ikväll, men jag kom inte så långt, tyvärr :/ Trängsel och tung packning och julstressiga människor fick mig att åka hem tidigare än planerat.
Hoppas du hade kul och att det var en lyckad kväll!