Tuesday, December 2, 2008

Utställningar


Idag är det två killgubbar från Göteborg Energi som arbetar i källaren under min ateljé. Dom borrar. Jätte mycket. Jätte högt. Jätte hela tiden. Vet inte riktigt vad dom håller på med, men det dom gör påverkar vattnet. Energi, värme, vatten?! Fjärrvärme kanske?

Det går inte så bra att måla och fixa utan tillgång till varmvatten att skölja händer och penslar i. Har bestämt mig för att idag är en perfekt dag att fixa med annat. Nu ska det bli ordning och reda bland tavlorna på Björns Bar/Kock o Vin. Jag går dit och sätter upp lappar med mått och pris nu. Då slipper jag de borrande killarna.

Just nu kan man titta på mina tavlor på fyra andra ställen än i ateljén på Nordenskiöldsgatan 7A i Göteborg: 

Björns Bar/Kock o Vin
Viktoriagatan 12, Göteborg

macforum
Kungsgatan 28, Göteborg

macforum
Östra Hamngatan 16, Göteborg

Kafé Marmelad
Mariagatan 17, Göteborg


No comments: