Monday, December 22, 2008

Den som tvivlar


Om ni någon gång tvivlar på att det finns underbara, vänliga, snälla, fantastiska och glada människor så är ni välkomna att komma till ateljén och hänga med mig en stund. Människorna som passerar förbi här och kommer in till mig är helt ljuvliga!

Idag kom det in en kvinna med ett litet paket med hemgjort julgodis till mig! Jag har aldrig träffat henne innan. "Jag går förbi här varje dag och så läser jag på din blogg. Jag ville ge dig lite godis för jag tycker du är så tapper."

Det här är jul! Vänliga människor som säger snälla saker. Det är precis det jag önskar mig i år. Varje dag faktiskt. Att folk inte fokuserar så mycket på prylar och presenter utan bara är vänliga, trevliga och säger dom där orden högt och inte bara går runt och tänker att man ska säga snälla saker till folk runt sig. 

Mmmmm, mint smak är det. Luktar gott i hela ateljén. Tack snälla, fina damen!


No comments: