Monday, December 22, 2008

Kingsize Magazine




Sprang in på 7 eleven butiken som ligger närmast ateljén. De nya, glossiga, magasinen hade anlänt, men inte packats upp. "Tvingade" så klart killen bakom disken att rota fram den inplastade högen med Kingsize Magazine så vi kunde kolla på bilderna med mina lyckokakor. 

7 eleven killen var nästan lika lycklig som jag. "Dom är ju skitsnygga! Har du gjort dom?" Det blev en liten kö bakom mig i kassan för killen ville kolla noga och länge. Hi hi!

Bilderna är verkligen super fina. Roligt att få visa sina smycken på riktiga modebilder och inte bara på plocksidorna. Det är ju jätte kul det också. Men allting blir ju snyggare på modeller. Nu håller jag tummarna för att alla modiga pojkar ska våga köpa och bära mina lyckokakor. De riktigt tuffa kanske till och med vågar sig på ett halsband med berlocker?!

2 comments:

Anonymous said...

Coolt syrran! Lätt att jag ska köpa en lyckokaka, nu när det faktiskt finns bildbevis på att killar faktiskt kan ha dem så är det bara att satsa på det liksom;)

Anna Lena Mayor Ekeblad said...

JA! Du är ju en modig kille! Tuff, snygg, stark och snäll också så klart. Jul puss! Jag tänker på dig där du sitter på jobbet.