Tuesday, December 2, 2008

Julklappar


Det doftar så gott i ateljén nu! Hyacint. Fast inte så där tungt och kvävande utan friskt och gott! Måste vara kombinationen av blommorna, färgen och den kalla Göteborgsluften.

Har fullt upp med att producera beställda tavlor. Det är fortfarande inte för sent att beställa "julklappstavlor". Men jag har laddat upp med massor av saker som passar att ge bort till någon man tycker om - sånt man inte behöver beställa utan bara kan kila förbi och hämta med en gång. 

Press Evas fluffiga/mohair/ull halsdukar, småtavlor, betongkrukor, halsband och brickor! Själv längtar jag mest efter julmaten. Vill inte ha en enda julklapp i år. Eller jo, det jag önskar mig kan man köpa hos Unicef. Jag vill ha filtar, vaccin, kex, fotbollar och allt annat man kan köpa till alla flyktingar. 

No comments: