Thursday, December 4, 2008

Halsband till Juniform


Nu skickar jag iväg en liten box med halsband till Anna på Juniform. Hon ska sälja dem i sin webshop. 

Kul att det blir lättare och lättare att få tag på mina "budskaps halsband". Jag gör fortfarande varendaste ett för hand. Inget är det andra likt. Jag plockar ihop berlocker och vintagepärlor i olika färger och former. Just nu är jag väldigt inne på silverfärgade kulkedjor (ball-chain). Det är lite trixigt att få tag i snygga, bronsfärgade kedjor som inte ser för klena ut. 

Kolla in alla olika halsband på: 

Design Torget, Webshop
Design Torget, Kulturhuset, Stockholm
Design Torget, Götgatan, Stockholm
Design Torget, Nybrogatan, Stockholm
Design Torget, Västermalm, Stockholm
Design Torget, Fältöversten, Stockholm
Design Torget, Sickla, Nacka
Design Torget, Täby, Täby
Design Torget, Uppsala
Design Torget, Linköping
Design Torget, Göteborg
Design Torget, Malmö
Design Torget, Sundsvall
Design Torget, Västerås
Design Torget, Oslo

Drömma, Haga, Göteborg
Nordgårdens Linnea, Billdal
Ateljé MAYOREKEBLAD


No comments: