Tuesday, December 16, 2008

Svart på vitt


Ibland blir det inte som man har tänkt sig - utan bättre! Killarna på macforum ville beställa en specialtavla till en specifik plats i butiken. Vi pratade om svart bakgrund med vit text fördelad över 6 dukar. 

Men när jag klurade, funderade, skissade och målade blev det plötsligt helt annorlunda. När man får en ny idé ska man ju så klart prova den även om det inte blir som man först bestämt. 

Det blev bättre än skissen. Riktigt snyggt. Rent och enkelt. Jag är nöjd. Dom är nöjda. På torsdag ska den monteras i butiken. Smygvisar en del av den nu. 

Just det ja, 8 dukar blev det till slut. Texten? Så här skrev jag: 

"du gör mig hel gör mig halv gör mig till den jag är om du faller igenom så fångar jag dig vill du så kan du så får du mig"

2 comments:

Anonymous said...

Åh så snyggt!!! Vill ha :) Fast mina är liiite liiite finare hihi..

Anna Lena Mayor Ekeblad said...

Ha ha ha ha ha! Emma - det går precis hur bra som helst att komplettera din tavla med ett gäng vita med svart text. En julklapp till dig själv kanske?! Kram!