Wednesday, December 3, 2008

Ordning och reda




Utrustad med Ajax fönsterputs, en ren kökshandduk och massor av små infolappar spurtade jag bort till Björns Bar igår. 

Torkade bort nyfikna fingeravtryck och gjorde lite ordning och reda med hjälp av pris/mått/lappar vid varje tavla. 

Visade sig att BB-gänget är sugna på att få en specialmålning direkt på själva väggen. Sånt älskar ju jag! Så i natt låg jag och funderade på vackra ord och bildmönster som skulle kunna passa in i Björns varma, hjärtliga, lyckliga miljö!

2 comments:

FrökenC said...

Måste bara säga att du gör helt fantastiskt fina tavlor. Jag får gåshud på hela kroppen och känner hur det pirrar ända in i märgen när jag tittar igenom din blogg...

Fortsätt vara fantastisk!!

Anna Lena Mayor Ekeblad said...

Oj, nu blev jag så glad att jag fick gåshud. Tack snälla, fina du för de underbara orden. Jag ska försöka vara lite fantastisk idag!