Saturday, November 8, 2008

Tusen miljoner stjärnstopp!




Det är ingen idé att sitta hemma och "vila" om man verkligen vill jobba en stund. Jag åkte ner till ateljén (tänkte det var bättre att köra än att promenera) en liten sväng. Fotograferade flera av mina akryltavlor så jag kan sitta hemma och göra iordning bilderna ikväll. 

Michelle, den amerikanska agenten, vill ha bilder att skicka till gallerier i USA. Det är ju verkligen hur kul som helst, så det finns ingen anledning att inte se till att hon får bilderna hon behöver a s a p. 

Imorgon ska jag gjuta betong-saker och få middag av finaste mostern. Om inte vädret blir dåligt. Middag får jag nog även om det regnar, men då blir det ju svårare att fixa med betongen. 

Bilderna är detaljer av tavlan "tusen miljoner stjärnstopp"

No comments: