Wednesday, November 12, 2008

macforum


Nu är dom på plats! Idag hängde jag upp första omgången av tavlor hos macforum på Östra Hamngatan i Göteborg. Jag skriver första omgången, för väggen var gigantisk, humungus, jätte stor. Tavlorna jag tog med mig fyllde en del, men jag hade kunnat ta med dubbelt så många. 

Ska dit senare i veckan eller i början av nästa veckan och komplettera med fler tavlor, små skyltar med info + vykort med info om min ateljé. Men redan nu ser det super snyggt ut! Det blir väldigt fint med mina grafiska tavlor ihop med Mac´s snygga Appelprodukter. 

Mats och hans gäng på macforum är ju hur trevliga som helst! Efter ungefär 3 minuter fick jag den där sköna känslan som gör att man inte har några problem att kila omkring helt ogenerat och hämta kaffe i deras kök. Stämningen påminner faktiskt väldigt mycket om mitt gamla jobb på Nudie Jeans. Alla dom där tatuerade rockstjärneliknande killarna kan liksom lika gärna glida runt och fixa med datorer som att fixa med jeans. Eller lät det där konstigt? Det var menat som en komplimang. Jag träffade till och med en av "mina" gamla Nudie modeller. Jag brukade ju casta till fotningarna bland killarna på kontoret och deras vänner. Känns hur som helst grymt kul att få visa mina saker i den fina miljön på Östra Hamngatan! Gå dit och kolla. Det är i loungen en trappa (hiss) ner. 

No comments: