Friday, November 21, 2008

Glad och lite generad



Idag var det inte min vanliga brevbärare som kom med posten. Det var en ny kille. Kanske tur det. Jag och hon som brukar dela ut posten har ju en liten skämtgrej om att jag inte får så mycket post. Hon blir alltid jätteglad när jag får ett brev. Tror till och med att hon får för sig att det är jag som skickar egna brev till mig själv ibland, bara för att hon ska ha något att dela ut till mig. 

Hon hade nog svimmat, eller i alla fall blivit något förvirrad om hon hade varit tvungen att lämna över veckans nummer av Linnébladet till mig. För idag är jag på framsidan av tidningen. Ha ha ha! Hon hade säkert trott att det var något jag styrt upp för att göra henne glad. 

Det är en jättefin artikel i tidningen. Jag blir lite generad när jag läser om hur kreativ, ödmjuk och driven jag är. Men samtidigt blev jag ju så klart jätte glad. Hoppas alla ni som bor i Centrum och Linné läser texten och vågar komma hit och hälsa på mig. Välkomna!

2 comments:

smultron said...

Hej! Jag har hittat hit i allafall :) Det var verkligen en jättefin artikel. Nu ska jag kika runt lite på din blogg. Ha det så bra!

Anonymous said...

Hej!
Jag har Linnebladet liggande här bredvid mig... hinner inte läsa om dig just nu... får väl bli kvällslektyren!
Jag har vid flera tillfällen stått och nyfiket "tryckt näsan" mot fönsterrutan på din fina och roliga butik, men inte haft tid att komma in...
och nu har jag upptäckt att vi båda ska vara med på samma cyberutställning inne hos juniform... kul!
Jag får väl försöka få tid att ge mig tillkänna någongång då jag rusar förbi, bor nämligen alldeles i närheten!