Sunday, November 9, 2008

Bloggutställning!


Fick precis ett toppentips från min allra underbaraste "skriv fröken" Sofie. Jag har ju ägnat varje tisdagkväll under hösten till att "skriva kreativt" under Sofies proffsiga ledning, på Folkuniversitetet. Jag återkommer med en utvärdering lite senare. Men jag måste redan nu säga att de här tisdagarna och framför allt fröken Sofie har förändrat mitt liv - kvinnan har gjort mig till "en skrivande människa". Låter det pretto och högtravande? Nej, nej, nej det är inte meningen. Men hon har lärt mig trix, avdramatiserat hela skrivprocessen, gjort mig till en skrivande människa. Det är det enda sättet jag kan förklara det på. 

Nu tipsade hon mig om den här roliga "blogg tävlingen! Jag ska absolut vara med. Kolla in den här: 

1 comment:

Anonymous said...

Oj, oj, oj! Nu rodnar jag ur stolen här :P Vilka berömmande ord!
Du lyste upp tisdagskvällarna riktigt fint du med, med din närvaro och energi.

Roligt att du ska vara med på utställningen! Med tanke på att utställningsobjektet ska skickas så är mitt tips att inte välja något för tungt...