Friday, November 14, 2008

Lovebomba!


Igår kväll ringde min mobil. Det var en gammal kollega som ringde enbart med syftet att säga galet snälla saker om mig. Jag blev så glad att jag rodnade. Det är inte lätt att göra mig generad. Men jag blev så paff. Sånna samtal händer ju inte så ofta. Så otroligt, fint, snällt, grymt och coolt gjort! Det är nog inte bara jag som får "Nudie abstinens" titt som tätt. Verkar som att dom saknar mig lite också... 

För att inte vara sämre tänker jag därför LOVEBOMBA lite jag med. Sofie håll i hatten. För nu har jag skrivit klart utvärderingen av kursen i "kreativt skrivande" som du höll i på Folkuniversitetet. Jag kryssade högsta betyg på allt och kompletterade med "extra allt" på raden under där man kunde skriva fritt (och kreativt) Använde till och med baksidan på blanketten för att uttrycka min glädje och lycka över allt du lärt mig och inspirerat mig till! 

Kolla in Sofies grejor på: www.skriva.net

No comments: