Friday, November 20, 2009

Torpdrömmar


Började min förmiddag med ett väldigt trevligt möte med Sandra, min banktjej. Eller bankkontakt heter det kanske. Jag gillar henne! Hon har koll på läget. Jag älskar långsiktiga samarbeten. När jag tänker efter har jag använt mig av samma tryckeri i tio år och samma bank den dubbla tiden. Det är skönt att prata om viktiga saker med folk som har hängt med ett tag. Sandra hade hand om mina bankgrejor även på den tiden jag var anställd och hade en väldigt bra lön. Då känns det inte lika jobbigt och sitta där med sitt lilla företag och prata pengar.

Kände mig peppar och glad när jag gick ifrån mötet! Massor av bra info nerstoppat i väskan och dessutom ett lånelöfte om det rätta torpet skulle dyka upp i höst/vinter/vår. Tjohoooo!

Om någon av er känner till ett litet torp som ska säljas c:a 1-2 timmars bilfärd ifrån Göteborg så får ni gärna höra av er!

No comments: