Friday, November 6, 2009

Försök se himlen


Inte så lätt att se himlen när det är november. Den är ju oftast rätt mörk och man kan få regn i ansiktet om man vänder det uppåt. Men jag väljer ändå att visa en bild på den här tavlan inför helgen!

"se himlen tänd stjärnor lev drömmen vill du så kan du så får du"

Det är inte bra att bara gå och titta ner i marken hela tiden. Även om jag faktiskt behöver göra det när jag har på mig mina fina, italienska, skinnkängor. De är precis hur hala som helst när det ligger massor av löv på marken.

2 comments:

Anonymous said...

Hej! Flyttade in till Göteborg i augusti förra året och hittade din atelje under en kvällspromenad. Har sedan dess alltid gått förbi och stannat till för att beundra alla dina verk. Jag blir helt mållös, dina tavlor är klockrena! Tänkte att det kanske vore roligt att få höra :)
Tänkte också ta tillfället i akt att fråga om jag skulle kunna få använda en eller flera av dina bilder så att jag kan tipsa andra om din blogg och atelje?

- Maria.
http://stilla.blogg.se/

Anna Lena Mayor Ekeblad said...

Tack tack tack för dom fina orden! Fortsätt gå förbi ateljén. Kom gärna in också om du vill! Ja visst får du använda bilderna. Vilken härlig start på veckan för mig. Dina ord gör mig jätteglad!