Thursday, November 26, 2009

Myllrande text


Det var så mörkt, kallt och regnigt igår. Många valde att gå direkt hem till värmen och inte hit till min ateljé. Fast det var varmt och mysigt här också! Ateljén är laddad med massor av fina saker som passar perfekt att ge någon man tycker om i julklapp. Trots det usla vädret känner jag att "julruschen" har börjat rulla igång. Och jag är redo!

Jag och en kund håller på och skissar på en stor canvas med text. Jättekul! När jag bläddrar bland gamla bilder blir jag påmind om hur fint det är med massor av myllrande text på en mörk bakgrund. Håller tummarna för att han väljer en sån variant för det är jag sugen på att måla!

Och ni fina som faktiskt kom, ingen nämnd och ingen glömd, TACK!

1 comment:

Anonymous said...

Gillar blått jag. Klarblått, duvblått, koboltblått, ljusblått, akvamarin