Friday, November 13, 2009

Ny display


Jag sitter och designar nya halsband med agater, vit jade och blank qvarts. De ska ligga i små fina askar och kännas lite lyxigare! Hela känslan är väldigt karamellig. Just nu ser det ut som att jag har hängt upp glasskulor på kedja. Man känner nästan doften av melon, jordgubb och citron. En perfekt julklapp till en fin tjej! Om jag inte bestämmer mig för att behålla allihop själv. Hi hi!

Har länge varit sugen på att hitta ett gammalt medicinskåp att displaya mina lite dyrare smycken i. Men det är svårt att hitta något enkelt, rakt och snyggt som jag vill ha. Det får inte vara för bulligt eller snirkligt.

Just nu lutar det åt att köpa ett som IKEA har i sin nya kollektion. Inga krusiduller. Raka linjer. Går omkring och mäter lite för att se var jag skulle kunna placera det. Blir nog fint till slut!

3 comments:

Linda said...

Låter spännande med nya smycken. gillar dina ugglor mycket.
/Linda

Anna Lena Mayor Ekeblad said...

Lovar att visa bilder när jag är klar!

Anonymous said...

Ser att du även gillas på hemnet. Kul!

http://www.hemnet.se/beskrivning/552859