Thursday, February 26, 2009

Vilken bra dag!



Vilken bra dag det har varit - är! Den fortsätter ju faktiskt flera timmar till. Om en stund ska jag gå bort till Drömma butiken i Haga med två gamla kollegor. Vi ska titta på alla Lottas saker och dricka ett litet glas med något gott. Känner jag mig själv rätt så kommer jag säkert att gå därifrån med en påse i handen. 

Även i dag har jag haft turen att träffa massor av trevliga människor i ateljén. Halsbanden med ugglor som precis har kommit hemflygandes från Australien flyger i jämn ström ut ur ateljén igen. De sprider sig över Sverige. En ska resa till Stockholm i helgen vet jag!

En trevlig kille från tidningen "Hallå Linnéstaden" kom förbi och sa snälla saker om min verksamhet. Det var ett sånt där spontanmöte som dröjer sig kvar som en bra känsla i kroppen under flera timmar! Skulle vara väldigt roligt att göra någonting tillsammans med den tidningen i framtiden. 

Nu har jag skyltat om lite igen. Kanske ska reda ut begreppen - muffinsbegreppen: 

Muffinskruka med blomma, 200:-/st
Muffins i betong, 400:-/st
Tårta i betong, från 500:-/st (stora 700:-)

No comments: