Friday, February 27, 2009

Guld


Mycket riktigt. Jag lämnade Drömma butiken med en påse i handen igår. Kunde inte motstå den där den hängde och snyggade sig. Svart, guld, 70%. Vem hade kunnat låta bli?!

Idag klättrar jag runt på min stege med tavlor på ryggen. Ha ha ha! Jo, det var faktiskt det enda sättet att få med sig de stora tavlorna högt upp i luften. Kände mig som en sköldpadda. En guldig liten padda!

Nu hänger de stora akrylmålningarna på plats igen. Men den här gången har jag lagt den ena på sidan. Alla mina akrylmålningar är målade så att de kan hänga upp, ner, upp och ner, på sidan eller på andra sidan. Jag roterar dem när jag målar. 

2 comments:

Drömma-Lotta said...

Världens sötaste lilla padda!
-Som har sålt slut sina smycken på en kväll :)
En skådis köpte 2 och en av mina designers ett, resten missade jag vilka de följde med hem.

Mera meraaaah!!

Anna Lena Mayor Ekeblad said...

Tjohoooo! Jag har sparat några fin fina färgglada till dig. Ska springa bort med dem så fort som möjligt! Jiiipiiie för ugglor å oss!