Monday, January 5, 2009

Lite ledig


Jag vet att jag skrev att jag skulle vara på plats i ateljén idag. Men jag är faktiskt hemma. Ni får jätte gärna ringa eller maila om ni vill komma in och titta i butiken. Då kilar jag ner och öppnar. Gjorde ett försök att jobba idag...men jag mår faktiskt för illa. 

Trist men sant. Vet inte om det är den nya medicinen eller något annat. Men så här illa har jag inte mått förut. Sist jag hämtade ut tabletterna på apoteket hade dom inte "min sort" på lager, utan dom gav mig en annan med samma aktiva substanser. Kan det påverka tro? Måste kolla med sjukhuset när alla helger är över. 

Nu sitt/ligger jag i soffan med en stor, fluffig, rosa filt över mig och uppdaterar hemsidan istället. Å så har jag faktiskt lyckats beställa hem fler av dom söta, porslinsugglorna från Australien. Tjohoo! De borde dimpa ner i min brevlåda vilken dag som helst!

No comments: