Friday, October 24, 2008

Vilken bra dag!




Vet inte om det är för att jag har på mig min blommiga, silkiga, danska klänning idag (lyckoklänning) eller för att det är fredag. Men det har varit en underbar dag idag! Har haft väldigt mycket trevliga människor i ateljén idag! (Tack för kaffet Heidi)

Har dessutom sålt galet mycket saker; flera tavlor, en betongtårta, halsband, örhängen... Roligt!

Kom på att jag glömde berätta hur det gick med min KBT-plan. Det där "kognitivt beteende terapi föredraget" igår gjorde ju att jag bestämde mig för att börja träna på morgnarna. Tro det eller ej, men jag gick faktiskt upp i morse och spenderade en hel timme i gymmet på Friskis och Svettis. Har känt mig väldigt pigg och hoppig hela dagen. Så det var en bra plan.

Har fått ett par olika förfrågningar om att måla direkt på folks väggar. Spännande och lite läskigt. Någon vill ha en text, någon annan vill kanske ha fåglar och blad inspirerade av några av mina akryltavlor. Tjohooo!


2 comments:

Anonymous said...

Min terapi är att läsa din blogg! :o)

Anna Lena Mayor Ekeblad said...

Tack snälla! Nu blev jag så glad att jag blev helt tyst. Det var inte dåligt. För jag är aldrig tyst!