Thursday, October 23, 2008

Beteende terapi!



Min kompis Ewa-Lotte hämtade upp mig kl 07.05 imorse. Stod vid Götaplatsen i mörkret och väntade på henne någon minut. Fick den där "luciamorgons känslan", lite förväntansfull, trött och vaken på en och samma gång. Vi åker ut till Lindholmspiren på frukost seminarium ibland när det är något spännande på agendan. Idag handlade det om kognitiv beteende terapi. Väldigt intressant. Man ska ju GÖRA saker och inte bara TÄNKA på att man borde göra dem. Så nu ska jag börja gå promenader på morgonen. Jag ska det. Tror man blir piggare av det!

Nu är jag redo att sätta igång med dagens laddning av text tavlor! Några halsband blir det nog också. Ska skicka tre stycken nya till "Press Eva" i Stockholm (Evahelena PR AB) så hon kan låna ut dem till intresserade tidningar! 

Nu SKA jag arbeta inte bara TÄNKA på det!

2 comments:

Anna Karin Hedborg-Ekeblad // Thomas Hedborg said...

Dom var bara så kul, undrar om min gubbe har såna ?

Anna Lena Mayor Ekeblad said...

Undrar du om din gubbe har klänningar? Hi hi hi! Älskar skorna du köpte i San Francisco. En liten sko är skickad till Stockholm!