Monday, October 27, 2008

Måndagsmöte!



Jaha, har man inga kollegor så får man ha möte med sig själv. Idag har vi i koncernen (jag) gått igenom veckans beställningar, hämtningar och fakturor. Har också skrivit ner olika taveltexter och delat in dem i lämplig genre. En tavla för inspiration/tygbitar/lappar/viktiga adresser och en för texter och ord. 

Snart är det dags att börja planeringen av glöggmingel och julmarknad!

Dagens pigghet tror jag helt klart beror på min fortsatta "KBT-plan". Tvingade ut mig själv på promenad i morse, 50 minuter innan frukost och så den vanliga 20 minutaren för att ta mig till ateljén. Japp! Jag halkar fortfarande i geggamojjan på "genvägen" i skogen. Vid ett tillfälle åkte jag en halvmeter på hälen och höll på att landa på rumpan. Det är dags att sluta gå den vägen nu och välja den riktiga gångstigen. Imorgon kanske. 

2 comments:

Anna Karin Hedborg-Ekeblad // Thomas Hedborg said...

Jag tror ditt möte med koncernen är mer givande än det jag är på nu i Norrköping

Anna Lena Mayor Ekeblad said...

Väldigt givande att ha möte med sig själv. Ingen säger emot!