Saturday, October 11, 2008

Mer öppet!


Det var ju verkligen en bra idé att ha öppet även på lördagar! Tiden gick hur fort som helst och glada halsbandsköpare avlöste varandra i en strid ström. Kul! Bonus var ju även att kompisar och gamla kollegor passade på att komma förbi - vissa hitresta från Stockholm och Oslo. Inte illa!

Men dagens roligaste var nog ändå att jag pratade med Poyan som äger och driver Göteborgs bästa café - MARMELAD vid Mariaplan (soppan är helt fantastisk, pajen också, och alla goda hembakade saker får ni bara inte missa). Det är alltid roliga att prata med Poyan, men idag var det extra kul för han frågade om jag ville hänga tavlor på Marmelads väggar. Bor björnen i skogen? Sover Dolly Parton på rygg? Vill jag hänga tavlor där? JAAAAAAA! Klart jag vill! 

Så idag säger jag grattis till mig själv för att jag ska få hänga tavlor på ÄNNU ett super underbart ställe!

Just nu finns jag på:  Björns Bar, Di Corner, Claerence House + i ateljén så klart
Om allt går som det ska så finns jag snart på: Marmelad, Alvhem, Santa Fe och Lester

No comments: