Monday, October 13, 2008

Jag vinner!


Jag vågar faktiskt säga det högt - jag VINNER! Jag HAR världens bästa vänner. Jag har det. Dom är ljuvliga, snälla och sjukt omtänksamma! Började dagen med att ge Annikas blommor (dom är mina men jag har fått dem av Annika) nytt vatten. Dom lever fortfarande! Så fina. Jag fattar inte var du har hittat dem. Helt magiska, fortfarande krispiga och fina!

Å sen det bästa av allt! Idag kom brevbäraren in till mig. Inte med något reklamblad eller en gratis tidning, utan med post - riktig post! Ett brev. Det är premiär. Jag har aldrig fått post hit innan. Till och med brevbäraren såg glad ut. Hon langade över kuvertet med ett stort leende. Det var lite blött av Göteborgsregn, men väldigt väldigt fint med små klistermärken på. 

Tack Anna! Och ett stort grattis igen. Vänner är det bästa som finns!


No comments: