Thursday, March 5, 2009

Hur går det till?


Helt plötsligt är det helt stökigt igen. Förstår inte hur det går till. Eller, jo. Kanske. Idag springer jag runt och jobbar med flera olika projekt samtidigt i flera olika delar av min lokal. Inte så konstigt att det ser lite kaos artat ut då. 

Blev precis klar med en jättefin canvas som en kund beställt. Den är svart svart svart med massor av illröda bokstäver i olika nyanser. Texten fick precis plats: 

"jag vänder mig inte om kastar in mitt modiga hjärta i livet starkare vildare modigare jag tror på stunder på kyssar drömmar slår in livet är underbart ibland"

Jag är rödkladdig lång upp på armarna. Men väldigt glad och nöjd!

1 comment:

Anonymous said...

Är det måntro ett blomstrande motiv man ser där till vänster vid fönstret? Får man önska sig en bloggbild på hela tavlan? Är så nyfiken efter att först ha sett ett litet hörn på bloggen och nu hela fast på avstånd. :)