Friday, March 6, 2009

Halsbandsförslag till Anna L



Fick en förfrågan om ett vårglatt halsband av härliga fru L! Kan inte låta bli att visa alla istället för bara Anna. 

Jag är ju väldigt inne på att blanda färger och material just nu. Därför blev det både liten bronsig, öppningsbar berlock och en silvrig drottningkrona. Några bumliga rosa, en turkos uggla och annat smått och gott fick också plats. 

Den stora ringen kommer att gå från silvrigt mot bronsigt med tiden. Bara fint! Jag tycker om saker som åldras, förändras, lever. 

Inget tvång Anna! Vill du ha andra färger så hojtar du till!

2 comments:

Anonymous said...

Åh, tycker jätte, jättemycket om det våriga halsbandet...OCH dig!
:-D

Tror att jag kommer att få fajtas om det med Cornelia...eller hur gör man när man sagt att man måste dela med sig, även om man bara vill säga "mitt, mitt, mitt!"..?!

Let me know how much and how...!

Kraaam!
Anna

Kraaam!
Anna

Anna Lena Mayor Ekeblad said...

Kommer med posten! Pussar och kramar till dig och hela fina familjen!