Monday, October 17, 2011

Vacker våning!

Det finns en trevlig tjej som bor strax bredvid min ateljé. Hon har hejjat på mig och bytt några vänliga ord med mig ända sedan jag köpte min lokal för mer än tre år sedan. Å så har hon handlat tavlor! Tagit hit vänner. Å spridit glädje i största allmänhet. Den allra första tavlan beställde hon faktiskt av mig redan innan jag ens slagit upp dörrarna. Jag låg på golvet och försökte skrapa fram det ursprungliga golvet någon gång där på försommaren. Hon skulle ut och segla i några veckor men kunde inte låta bli att sticka in näsan i byggröran och göra en tavelbeställning. Nu ska hon och hennes söta lilla son flytta. Inte så långt. Men till egen gräsplätt och cykelavstånd till havet. Lycka till fina! Kom och hälsa på! Vill ni tjuvkika på hennes lägenhet? Kolla här. Eller köp den!
Rolig info! Tavlan som syns i spegeln är den som beställdes där i byggröran, sommaren 2008. 

No comments: