Wednesday, October 26, 2011

Informations Producent!

För tio år sedan utbildade jag mig till Informations Producent. En jättekul utbildning för människor som redan jobbat med reklam, information och trycksaker, men som ville lära sig mer om digital produktion och nya medier. Det hinner hända mycket på tio år! Tekniken går ju framåt. Men det glädjer mig otroligt mycket att den trevliga tjejen jag träffade i Karlstad, när jag ställde ut på "Rum IV" där i vintras, nu har flyttat till Göteborg för att läsa just min gamla utbildning. Hon kom till mig i ateljén för att göra en liten intervju och fotografera. Är inte helt säker på om artikeln är till en faktisk tidning, eller om det enbart är ett skolprojekt. På "min tid" var det i och för sig alltid så att våra skolprojekt var på uppdrag från faktiska kunder och uppdragsgivare. Tack Erika! Och lycka till med skolan! Text och foto: Erika Feldt

1 comment:

Casa of Mia said...

Så kul, fint! Ses snart