Tuesday, October 25, 2011

Nya brädor!

Igår satt jag hela dagen och klippte i tyg och papper. Strök tyg, scannade papper. Pillade i datorn. Till slut var jag tvungen att stänga av göra något annat. Alla mönster och färger snurrade i huvudet på mig. Sätter på datorn igen och går igenom alla original jag fick till igår. Ser fint ut. Tror många av de här kommer att passa till de långa brädorna ni gillar! I december kommer jag att ha öppet på lördagar. Så att ni kan köpa alla era julgåvor hos mig i år! Ska till och med skaffa mig en köpmannadisk att stå bakom när jag slår in alla vackra paket!

2 comments:

Anonymous said...

Men h u r ska man kunna välja?! Jag vill ha a l l a!

Kram Katrin (Karin Ws kamrat)

Anna Lena Mayor Ekeblad said...

Jag vet. Jag med. Fattar du hur svårt det är att sitta här och välja vilka som ska produceras och inte?! Just nu är det 15 olika original. Det är nog för många. Eller inte. Men det är som sagt var ett problem att välja när man älskar allihop!