Monday, May 17, 2010

Sidan 21 och 38

Känner hur storhetsvansinnet bubblar i min kropp. Idag är det en stor fin annons för Kulturkalaset på sidan 38 i Metro och på sidan 21 i samma tidning är det artikel om mig, Carina och Ann Louise. Tjohoooo! Jag blir alltid lika glad när dom lyckas stava alla mina namn rätt. Känner sån lycka och tacksamhet över att ha så fina grannar. Nästan kollegor. På fredag ska vi ta en kaffe på Alvar & Ivar och prata om fönsterdekaler, PR-firmor, helgplaner, små hundar, blommiga tyger, vackra skinndetaljer och kanske lite lite lite om betong.
Om du klickar på bilden blir den större så du kan läsa texten. 

2 comments:

Jenny said...

Åh, du är ju överallt, underbart! Kul att det går så bra för dig!

Anna Lena Mayor Ekeblad said...

Ketchupeffekten! Först händer inget sen händer inget sen händer allt. Känns som att alla små frön jag har sått nu börjar gro, växa och blomma. Jiipiee jipp jipp!