Tuesday, May 11, 2010

Galleri Anden

Jag har tagit ett stort beslut! Har gått och funderat länge på mina ramar. "Borde jag låta en riktig ram-makare hjälpa mig rama in?" Men så har jag tänkt att det kräver för lång framförhållning och att det nog blir alldeles för dyrt. Jag gillar ju när ni, mina kunder, kan komma inrusandes en dryg vecka innan t ex bröllopet och säga "Är det för sent? Kan jag få den där, fast i rött på en vecka?" Jag tycker om att svara JA på sånna förfrågningar. Tack vare den fantastiska Bengt på Galleri Anden kommer jag att kunna fortsätta svara "Ja!" fast höja kvaliteten på ramarna med 1000%. Igår lämnade jag nämligen in första omgången original till honom. Han är stans bästa ram-makare. Det var ljuvligt att stå och välja lyxig kartong, fina lister och diskutera passepartoutbredder med ett proffs. Kände mig nästan lite proffsig själv. Första omgången inramade alster hämtar jag den 20:e. Ska bli så spännande!

No comments: