Friday, May 14, 2010

Idag igen

Tänkte att det kanske inte skulle vara någon annons i dagens Metro. Idag är nog många lediga, så jag var inte ens säker på att det skulle komma någon tidning alls. Men visst var det en annons för Kulturkalaset även i dagens nummer! Fin. Tittade ni på Antikdeckarna igår? Det gjorde jag. Tyckte så klart det var superkul att man kunde se min "lycka är att få kalla dig för min" tavla på Teds vägg. Köksvägg lärde jag mig i gårdagens program. Vid ett tillfälle stod dom precis framför den och pratade om en Röhrstrandskruka i flera minuter. Tjohooo! Ser till min förtjusning att han även ramat in "love" etiketten som jag hade satt på utsidan av tavelpaketet när jag levererade den. Står nog ett litet meddelande på insidan också. Men jag har glömt vad jag skrev.

No comments: