Monday, September 7, 2009

Min nya grej - siffror!

Jag tror att jag har påbörjat en ny era! Först kom text-tavlorna, sen datum-tavlorna och nu siffer-tavlorna! Bland alla de vackra trätyperna jag köpte av Bo i vintras fanns en fantastiskt sifferserie. Stora, ljuvliga siffror. De har jag börjat arbeta med nu! Kreativa tankar om roliga sifferkombinationer snurrar just nu runt i mitt huvud. Visar ett enkelt litet 0-9 smakprov. Tavlan är i storlek 50x70 cm. Så ni förstår att siffrorna är stora! Och vackra!

4 comments:

Unknown said...

nerds like sifferserier :)
pi osv

/Johan

Anna Lena Mayor Ekeblad said...

Ha ha ha! Åååå vad bra. Jag är en nörd! Jo, jag har förstått att det finns många andra där ute som också gillar siffror och kombinationer av siffror ... Det bådar gott gott gott!

Anonymous said...

Hejsan !!!
Du gör jättefina tavlor och jag vill nog beställa mig ett ugglehalsband när jag får lön om det finns kvar. Är tokig i ugglor vet inte varför. Sen undrar jag var du får tag på ramarna?? tänkte göra några egna tavlor till mitt vardagsrum.

MVH Monica

Anna Lena Mayor Ekeblad said...

Hej Monica! Klart du ska ha en uggla. Beställ av mig eller kila in på ett Design Torg nära dig. Jag använder RIBBA ramar från IKEA. Enkla, snygga! Tack för dina fina ord om tavlorna också!