Thursday, September 10, 2009

En bra dag!

Klockan är inte så mycket ännu. Det är mycket kvar av den här dagen. Men jag vågar ändå säga att den här dagen är en av de bästa på mycket länge. Det har hänt så sjukt mycket kul redan!

Lite vidskeplig är jag. Så jag vet inte hur mycket jag vågar skriva ännu. Men det handlar om förfrågningar. Smickrande, fina, till och med coola saker... Ibland är det lite frustrerande att inte ha några kollegor att hoppa upp och ner med. Imorse hade jag nog behövt skrika ut lite glädje också. Men som tur är har jag ju vänner att ringa. T fick sig ett samtal och tjejerna på Evahelena PR också. Jag har med andra ord skrikit och hoppat lite med både Skövde och Stockholm idag. Hi hi hi hi! Vännerna jobbar ju där.

1 comment:

Anonymous said...

????!!!!???? Lite kan du avslöja, väl....