Friday, September 18, 2009

hedersuppdrag


Sitter och skissar på en inbjudan till Evahelena PR´s höstvisning. Det är alltid lika roligt att göra de här inbjudningarna. Ett riktigt hedersuppdrag! Den här gången blir det dessutom med väldigt mycket MAYOREKEBLAD känsla.

Vi har pratat om att göra ett tjockt, vackert vykort. Rätt stort. Kanske t o m A4 format. Framsidan ska bli som en text tavla och all fakta och info får man på baksidan. Grafiskt, tufft och snyggt snyggt snyggt. Om jag får säga det själv. Och ja. Det får jag ju!

2 comments:

Anonymous said...

vart får du alla bokstävsstämplar ifrån? jag har letat med ljus och lykta på nätet men har inte hittat tillräkligt stora. Förlåt, hej förresten ;0) Monkan.

Anna Lena Mayor Ekeblad said...

Hej Monkan! Jag vet. Det är inte lätt att hitta fina bokstäver i trä. Jag har letat och samlat i flera år. Antikaffärer är nog mitt bästa tips... De flesta gamla tryckerier har ju tyvärr slängt sina för länge sedan. Lycka till i jakten!