Monday, September 21, 2009

Efterlysning


Jag som brukar vara så noggrann... Vet inte vad det är med min förvirrade hjärna på sistone. Har lyckats glömma tröja, jacka och mobil på olika ställen. Å så hittar jag inte ett mail som jag vet att jag har fått från Lotta på Drömma med en beställning på uggle-halsband.

Allt det här går att reparera. Kläder och mobil är hämtade och Lotta har jag mailat. Men så är det en sista sak som grämer mig. Som jag tänkte be om lite hjälp med. Jag har nämligen tappat bort mailadressen till den supertrevliga journalisten Marie Corneliusson som ringde mig i våras. Vi mailade lite fram och tillbaka. Men efter en sån där effektiv/dum storstädning i mailen har jag lyckats tappa bort hennes adress.

Vågar väl inte tro att Marie själv läser det här. Men om det är någon som känner/känner till Marie och har hennes kontaktuppgifter så får ni gärna tipsa mig. Vill så himla gärna skriva till henne!

No comments: