Saturday, May 19, 2012

Ugglan!

Jag försöker öva mig på att packa lätt. Ni vet så där som vissa kan. Snappa ihop lite kläder och lägga ner i en smidig weekendväska som kan bäras lätt i handen. Det slutar alltid med att jag blir tvungen att köpa en ny väska för att få med mig alla mina saker hem från resan jag precis har varit på. Den här USA trippen avslutades med ett inköp av stor, hård resväska på hjul + betalning i tullen för extra vikt. Men det var det värt. En ny vän som flög med mig hem över Atlanten var ugglan i papper. Jo, just det. En sak till med vingar blev det i packningen. Farmors fina gåstavla!

1 comment:

Up The Wooden Hills said...

Så himla fin uggla!! Har följt dig här på bloggen och läst inläggen du gjort under resan. Det låter som du haft det jättefint! Vill också resa till LA! Jag älskade förresten bilden med de gula "stolborden" också. De var helt fantastiska!