Wednesday, May 16, 2012

På resande fot!

Nu har jag landat hemma i Sverige! Eller rättare sagt, min kropp är här nu. Men var resten av mig befinner sig tid och platsmässigt vet jag inte riktigt ännu. Det är en lång resa att ta sig från Los Angeles till Göteborg. Ett dygn kan man nog säga att det tar. Om allt går bra. Och det gjorde det så klart den här gången. Till och med mina väskor kom fram samtidigt som jag! I Sverige är klockan strax innan fyra på onsdagmorgonen nu. I Los Angeles är det tisdag eftermiddag. Jag är vaken en stund men ska försöka gå och lägga mig igen. Imorgon måste livet rulla på som en vanlig onsdag. Har så klart redan tusen saker som måste göras och ett tidigt morgonmöte inbokat. Men å vad glad jag är att jag åkte. Sånna här resor ger inspiration för åratal framåt!

No comments: