Saturday, May 12, 2012

Sista helgen!

Ikväll äter vi middag på Farmers Market! Njuter av mina sista dagar i Los Angeles. Jag och Rihannon tog med lilla Owen på promenad i naturparken vid Long Beach. Det var nog jag som hade störst ögon (större än barnets i alla fall) när små ödlor sprang omkring och sköldpaddor satt och solade sig på stenar i vattnet. Nu byter jag hus. Ska stanna hos min andra farbror till söndag. Vi ska gå på museum och prata prata prata och äta en hel del goda grejor också. På måndag eftermiddag är det dags för mig att packa ihop och åka hem till Sverige. Men en "mothersday barbeque" hinner vi klämma in på söndag också. Kan nog vara en bra idé att trötta ut sig själv riktigt så man eventuellt kan sova en del av den långa resan över Atlanten. Glad helg!

Det fina stolbordet på bilden har egentligen ingenting med texten att göra. Tyckte bara dom var så himla gula och fina. 

No comments: