Friday, May 4, 2012

Huset där ateljén ligger

Att Göteborg står på lera kommer jag ihåg att vi lärde oss redan i mellanstadiet. Eller var det kanske till och med lågstadiet? Och att saker som byggs på lera kan börja röra på sig är ju faktiskt helt logiskt. Det har huset, där min ateljé ligger, börjat göra. Kanske till och med gjort rätt länge verkar det som. Så nu ska det pålas. Långt ner i marken. Till berget. Vi får se hur det går att jobba då. Idag sitter jag i alla fall hemma och arbetar. Jag bor på ett berg. Av sten. Det känns tryggt. Jag älskar Johanneberg!

Imorgon lördag är jag på plats i ateljén mellan 11 och 15. Ni är välkomna förbi då. Som vanligt kan man så klart boka en tid som passar perfekt genom att ringa eller maila mig: 0708-98 88 95, annalena@mayorekeblad.se

I webbshoppen finns allt ifrån halsband till texttavlor: http://mayorekeblad.shop.textalk.se/se/

No comments: