Tuesday, April 6, 2010

Tavlor i Skåne

Det bästa med att göra det jag gör hela dagarna är att gränsen mellan arbete och nöje väldigt lätt glider ihop. Jag har kul hela tiden kan man säga. Man kan också säga att jag jobbar rätt mycket. Fast med kul saker. Resan till Skåne var årets finaste födelsedagspresent. Min man vet att jag ständigt går med en längtan till Östangård i kroppen. Så han bokade. Egentligen bara att vi skulle åka dit och bo, men så bad dom honom ta med både mig och mina saker också! Två flugor i en smäll. Jag älskar det stora rummet där man sitter och äter frukost. Fönster från golv till tak. Österlenljuset flödar in och bara goda saker att äta och dricka!
Den här gången tog jag med mig ABC-affischer, halsband och tavlorna i det nya formatet 40x40 cm. Som vanligt plockade tjejerna iordning mina saker på ett stort bord på bästa platsen i butiken! Kunde inte ha gjort det bättre själv. Jag säger det varje gång till Jennie och Lotta och jag menar det varje gång: "Det spelar ingen roll om ni säljer något eller inte. För mig är det en ära bara att få visa mina saker i den underbara miljön ni har skapat på Östangård!" Tack!

No comments: