Thursday, April 22, 2010

I 27 år - For 27 years

Det finns helt klart fördelar med att ha känt någon i 27 år!  Jag kan tex lätt ge min vän Ida 1000:-, be henne köpa fina tygbitar till mig när hon åker till Köpenhamn. Hon känner mig och min smak. Igår fick jag en hel påse med små vackra rullar! Varje tygbit blommig och magisk. Tack Ida - ser fram emot 27 år till!
I have known Ida for 27 years. She knows me and my taste in fabric. The beauty of this is that I can give her some money when she travels and she brings me the most beautiful pieces of fabric without even having to ask me for instructions. The benefit of true friendship!

4 comments:

Linda said...

Grønlykke? Eller vad är det den underbara butiken heter?

Calle said...

Min syster Ida? Hon e bra hon :-)

Anna Lena Mayor Ekeblad said...

Grönelykka - värlidens bästa butik.
Ida - världens bästa kompis!

Anonymous said...

Så fine mønstere :) Nå ble jeg inspirert! Ja Grønlykke er en fantastisk butikk, blir alltid i godt humør når jeg er innom.