Thursday, April 1, 2010

Ett riktigt paket - The postman brought me something

Jag fick en avi om att det låg ett paket och väntade på mig. Ett riktigt paket. Något jag inte beställt själv. Det var FFF (finaste fröken fernerud) som skickat tre små damer till mig från Kina. Jag blev så himla glad! Dels älskar jag de blanka, söta träfigurerna å så blev jag så rörd över att min fina vän han tänka på mig mitt under en stressig jobbresa. Sen har jag ju en vit, lurvig liten dam här som också är väldigt sugen på dom där träflickorna.
Note to myself: Send more letters, postcards and presents. It is so fantastic to get real stuff in the mail. Not the computer mail - the postmanmail!

2 comments:

Ida said...

Anna Lena,

Åh så fin hon är Pricken :)!
En riktigt liten raring.

Jag gillade ditt nya format på tavlorna. Kanon!

Önskar dig en GLAD PÅSK.
Kram i

Anna Lena Mayor Ekeblad said...

Glad påsk Ida!