Friday, April 2, 2010

Glad Påsk! - Happy Easter!

Glad Påsk!

5 comments:

Anonymous said...

Ville bara säga att jag trillade in på Din coola och kaxiga blogg, som tilltalar mig mycket!

Agneta

Anonymous said...

Grisöron! Väldigt chíc!
Glad påsk!

Linda said...

Jag är såååå ledsen. I fredags morse skulle vi åkt, jag hade packat allt. Rummen var bokade. Då får Marcel magsjuka. Sedan på kvällen får Stella det.
Ja, så vi kom aldrig iväg till Österlen. Hoppas ni har det trevligt i alla fall.
Så får vi försöka träffas på hemmaplan istället.

Kramar Linda

Ida said...

Anna Lena,

Jippieee, din fina ABC plansch är min :)! Som du vet...
Jag fick även de små gröna ugglorna till öronen av min sambo.
Skojigt!

Kramar i

Anna Lena Mayor Ekeblad said...

Hej Agneta! Kul att du har hittat till min blogg och dessutom gillar den! Neeeeeej Linda. Magsjuka. Hoppas ni mår bättre nu och att påsken ändå blev ok. Grattis Ida, både på födelsedagen och till dina nya fina saker!