Tuesday, April 13, 2010

Minirapport från pressvisningen

Fick ett litet minimail från mina kompisar som har pressvisning idag. Damernas Värld gillar mina ugglor och ska visst skriva om dom. Jiipie jipp jipp! Fast sen ska man ju inte ropa HEJ förrän det hela är tryckt och klart. Man vet aldrig riktigt hur det blir när tidningar tänker göra saker. Bilder och texter kan tas bort i sista stund innan tryck har jag tyvärr lärt mig. Men jag håller tummarna! Å så tycker jag ju det var kul att dom har tittat på mina ugglor. Bara en sån sak!

3 comments:

Unknown said...

Klart att de ska skriva om ugglorna! Det ska ALLA tidningar göra, tycker jag. Är ENORMT nöjd med mina gröna öronugglor.

Nina Natri said...

Nämen, jag heter inte NUTHIN.
Nina heter jag.

Anna Lena Mayor Ekeblad said...

Ha ha ha! Nuthin! Ganska fint. Kanske ditt ugglenamn?