Tuesday, April 6, 2010

Bättre och bättre - Even better

Min gata, eller gatan där jag har min ateljén kanske det heter, blir bara bättre och bättre för varje dag! Nu är snart Carina på plats och Ann Louise finns sedan några månader tillbaka i sin lokal. Och idag fick jag besök av en härlig Ida som precis har öppnat salong på Sveagatan. Den absolut coolaste och trevligaste färgexpert jag någonsin har träffat! Sen är det ju alltid så himla kul när någon utbrister "Ååååå, är det du som gör dom här tavlorna? Jag har sett dom överallt och jag älskar dem." Tack! Jag ser fram emot en vår fylld av roliga samtal, samarbeten och kaffekoppar med alla mina fina grannar! Blev jätteglad när jag såg att Ida mailat mig ett tips på en tavla hon trodde jag skulle gilla. Jag ÄLSKAR den. Det är Johan Thurfjäll som har gjort den. Bilden är lånad av honom.

Life just keeps getting better. My street, or the neighbourhood where I have my studio I should say, is turning into a place filled with creative people. Today I meet a new friend - Ida. Yes, another Ida. She just opened a hairstudio on Sveagatan. I will be seeing more of her this spring, so cool, so nice - just my kind of girl!

No comments: